Odg: Novo šolsko leto
od Matija Lokar - torek, 5. september 2006, 08:45
  Mene je v glavnem zanimalo, kako bo z "zgodovino". Kot je zadeva postavljena sedaj, je vse zasnovano na nivoju predmeta brez časovne oznake - torej npr. Analiza I je Analiza I. Ampak trenutna vsebina Analize I se nanaša na Analizo I, kot je bila predavana v š.l. 2005/6.
In če bo ostala ista struktura- torej, da bo Analiza I vedno "tekoča" analiza me zanima, kakkšni so načrti glede zgodovine - torej ali bo 2008 še npr. dostopno tisto, kar je bila Analiza I v š. l. 5/6

Mislim, da bi bila morebiti dobra taka struktura:

  Analiza I
         splošno (tisti deli, ki se redko spreminjajo, pomembnejša gradiva, pomembnejše povezave s trajno vrednostjo,
                       učni načrt, kakšni statistični podatki o prehodnisti, ... ) [pravico do urejanja tega dela bi imel urednik Analize I
                       (nekdo za nekaj let) + tekoči (za tisto leto) urednik Analitze I)
         tekoče (Analiza I tisto leto)
         zgodovina
                 2005/6
                 2006/7
                 ...

   Algebra I
         splošno
         tekoče
         zgodovina

Lepo bi bilo tudi, če bi si posamezni uporabnik lahko nastavil ali hoče "polni" ali "tekoči" pogled. Polni je zgoraj opisani,
tekoči pa brez splošnega in zgodovinskega dela - torej le tsito, kar je za to šolsko leto relevantno.

Morebiti pa bilo tehnično in organizacijsko lažje, če bi bila stvar taka:

      ucilnica.fmf.uni-lj.si

vedno kaže na učilnice za tekoče leto, "stare" pa vedno (denimo s 1. oktobrom") prestavimo [kompletno z vso vsebino, uporabniki, ...] na nov spletni naslov npr. ucilnica0506.fmf.uni-lj.si, vsebina ucilnica.fmf.uni-lj.si pa se pobriše (z uporabniki
vred), ohrani se le struktura, ki se po potrebi dopolni oz. spremeni.

Tretja varianta je kombinacija obeh pristopov - torej, da počnemo oboje.

Četrta varianta je, da se vse prepusti posameznikom. Torej tisti, ki ima tekoče leto čez Analizo I se odloči, kaj bo naredil s staro vsebino in uporabniki.

Peta ....