|
Mene je v glavnem zanimalo, kako bo z "zgodovino". Kot je zadeva
postavljena sedaj, je vse zasnovano na nivoju predmeta brez časovne
oznake - torej npr. Analiza I je Analiza I. Ampak trenutna vsebina
Analize I se nanaša na Analizo I, kot je bila predavana v š.l. 2005/6.
In če bo ostala ista struktura- torej, da bo Analiza I vedno "tekoča"
analiza me zanima, kakkšni so načrti glede zgodovine - torej ali bo
2008 še npr. dostopno tisto, kar je bila Analiza I v š. l. 5/6
Mislim, da bi bila morebiti dobra taka struktura:
Analiza I
splošno (tisti deli, ki se redko spreminjajo, pomembnejša gradiva, pomembnejše povezave s trajno vrednostjo,
učni načrt, kakšni statistični podatki o
prehodnisti, ... ) [pravico do urejanja tega dela bi imel urednik
Analize I
(nekdo za nekaj let) + tekoči (za tisto leto) urednik Analitze I)
tekoče (Analiza I tisto leto)
zgodovina
2005/6
2006/7
...
Algebra I
splošno
tekoče
zgodovina
Lepo bi bilo tudi, če bi si posamezni uporabnik lahko nastavil ali hoče "polni" ali "tekoči" pogled. Polni je zgoraj opisani,
tekoči pa brez splošnega in zgodovinskega dela - torej le tsito, kar je za to šolsko leto relevantno.
Morebiti pa bilo tehnično in organizacijsko lažje, če bi bila stvar taka:
ucilnica.fmf.uni-lj.si
vedno kaže na učilnice za tekoče leto, "stare" pa vedno (denimo s 1.
oktobrom") prestavimo [kompletno z vso vsebino, uporabniki, ...] na nov
spletni naslov npr. ucilnica0506.fmf.uni-lj.si, vsebina
ucilnica.fmf.uni-lj.si pa se pobriše (z uporabniki
vred), ohrani se le struktura, ki se po potrebi dopolni oz. spremeni.
Tretja varianta je kombinacija obeh pristopov - torej, da počnemo oboje.
Četrta varianta je, da se vse prepusti posameznikom. Torej tisti, ki
ima tekoče leto čez Analizo I se odloči, kaj bo naredil s staro vsebino
in uporabniki.
Peta ....
|