Popularizacija spletne učilnice
od Tomaž Pisanski - četrtek, 13. oktober 2005, 19:10
 

Mislim, da bi morali spletno učilnico pokazati vsem pedagoškim delavcem naše fakultete. Spodobilo bi se, da bi imel vsak predmet svojo stran v naši učilnici, pa čeprav le s podatki o profesorju in asistentu, morda o govorilnih urah in morebitno povezavo na spletno stran z gradivom.

Vprašanje: kako konkretno popularizirati našo učilnico?

Odg: Popularizacija spletne učilnice
od Andrej Bauer - četrtek, 13. oktober 2005, 20:22
  Strinjam se, da bi morali spletne učilnice pokazati vsem pedagoškim delavcem. Sicer menim, da smo že doživeli zelo dober uspeh in v prvi fazi učilnice uspešno popularizirali. Le kolegi fiziki sploh še niso slišali za njih. Razmisliti bi morali,kako naj naredimo naslednjo fazo popularizacije.

Se pa ne strinjam, da bi moral vsak predmet imeti svojo stran. Stran naj imajo samo tisti predmeti, za katere se učitelj ali asistent javi, da jo želi imeti. V nasportnem primeru bomo imeli celo kopico mrtvih spletnih strani, ki bodo že ob koncu semestra zastarele (ker bodo na njih napačni podatki, na primer urnik). Če ni znan skrbnik za spletne strani predmeta, potem takih strani ne more biti. Kdo bo sicer zanje skrbel?

Odg: Popularizacija spletne učilnice
od Tomaž Pisanski - petek, 14. oktober 2005, 10:18
 

Najbrž bi moral drugače povedati. Nekje na fakulteti je znan tekoči urnik in domače strani vseh pedagogov. Nekdo je zadolžen za ti dve stvari. Ta bi moral skrbeti tudi za ažurno "prazno" stran predmeta, dokler asistent oz. profesor ne vzameta skrb na svoja pleča.

Odg: Popularizacija spletne učilnice
od Bor Plestenjak - petek, 14. oktober 2005, 11:48
 

Mislim, da nima smisla predavatelje siliti v nekaj, kar jim ne ustreza. Lahko imamo prikaze delovanja, ne bi jih pa kar postavljal pred dejstvo. Spletna učilnica lahko zaživi samo, če so tako študenti kot predavatelji za to pripravljeni. Raje imejmo samo tiste učilnice, ki res živijo. Če nič drugega bo za naključnega obiskovalca tako večja verjetnost, da si bo ogledal urejeno kot pa prazno stran.

Možno pa je še nekaj. Če bomo tisti, ki sedaj uporabljamo Moodle vztrajali naprej, bomo mogoče razvadili študente, da bodo to pričakovali tudi od drugih in potem bodo oni sami poskrbeli za to, da bo to zaživelo tudi pri drugih predmetih.

Odg: Popularizacija spletne učilnice
od Andrej Bauer - petek, 14. oktober 2005, 16:31
  Danes sem se pogovarjal s predstojnikom Oddelka za fiziko o spletnih učilnicah. Dogovorila sva se, da bom vsem fizikom poslal sporočilo o spletnih straneh (preko Jasmin). Predstojnik je tudi predlagal, da bi lahko spletne učilnice predstavili oddelku za fiziko na njihovem ponedeljkovem kolokviju. Treba je samo najti prost termin. Sicer pa študenti fizike že vedo za spletne učilnice, ker jih uporabljajo pri matematičnih predmetih.

Še vedno trdim, tako kot Bor, da nima smisla imeti strani, za katere predavatelji niso prosili, tudi če zanje skrbi neki administrativni delavec. V čem je poanta? Študenti itak vedo kdo to predava in kakšen je urnik. Kaj drugega pa bodo še izvedeli na prazni strani?
Odg: Popularizacija spletne učilnice
od Tomaž Pisanski - ponedeljek, 31. oktober 2005, 00:23
  Kdaj bomo na vrsti za popularizacijo moodla pri fizikih?  Čas hitro teče!
Odg: Popularizacija spletne učilnice
od Tomaž Pisanski - ponedeljek, 28. november 2005, 09:53
 

Neverjetno, kako se fiziki upirajo seznanjanju z moodlom. To gre že skoraj čez vse meje dobrega okusa.

Odg: Popularizacija spletne učilnice
od anze slosar - ponedeljek, 9. januar 2006, 20:48
  Huh, meni so sele studentje povedali, da to sploh obstaja.

Mi lahko kdo razlozi, kako dodam predmet?
Odg: Popularizacija spletne učilnice
od Bor Plestenjak - torek, 10. januar 2006, 01:01
  Najbolje je, da pošlješ mail Andreju Bauerju, pa ti ga on odpre. Mora ga narediti eden izmed glavnih upravnikov, drugače se ne da.
Odg: Popularizacija spletne učilnice
od Tomaž Pisanski - ponedeljek, 16. januar 2006, 19:03
 
Fakulteta za matematiko in fiziko vabi na predavanje:

   Elektronska učilnica

   Tomaž Pisanski, FMF

   17. 1. 2006 ob 13.15  v predavalnici F1, Jadranska 19

V letošnjem šolskem letu smo na FMF Univerze v Ljubljani začeli najprej z eksperimentalno elektronsko učilnico, ki poteka v sistemu "moodle". V njej je mogoče na enovit način pripravljati predavanja, vaje, domače naloge, kolokvije, komunicirati s študenti in voditi evidenco o delu študentov. Prikazali bomo osnovne možnosti, ki jih ponuja ta učilnica. Ker bi radi ločili študijsko gradivo, ki ima trajno vrednost in ga je mogoče večkrat uporabiti od onega, ki je namenjeno konkretnemu predmetu v izbranem terminu, smo odprli tudi svoj "wiki" po vzoru zelo uspešne "Wikipedije" z imenom "MaFiRa", v katerega je mogoče dodajati znanje od vsepovsod. Vanj nameravamo sčasoma nabrati skoraj vso snov, ki se predava pri nas na dodiplomski ravni. Če bi nam k sodelovanju uspelo pridobiti večino kolegov na fakulteti in znaten delež študentov, bi lahko v enem ali dveh letih postavili solidne temelje za kvalitetno zbirko znanja s področja matematike, fizike in računalnistva za vso Slovenijo. Takšna zakladnica znanja omogoča veliko preglednost študija in kar sili k poenotenju terminologije, izmenjavi izkušenj, boljšemu razumevanju snovi, enakopravni obravnavi študentov, sodelovanju predavateljev in študentov in nenazadnje tudi medfakultetni in meduniverzitetni primerjavi študija.