Upravljanje naloge delavnice
Naloga delavnice je kompleksnejša od navadne naloge. Vključuje vrsto korakov ali faz. To so
Nastavitev naloge Vrednotenje naloge mora biti razdeljeno v vrsto ocenjevalnih ELEMENTOV. Tako je ocenjevanje naloge manj poljubno in daje slušateljem okvir za vrednotenje. Predavatelj ima vlogo nastavitve elementov vrednotenja in s tem ustvarjanja ocenjevalnega lista. (Oglejte si to stran za podrobnosti.)
Z nastavitvijo elementov vrednotenja bo predavatelj običajno oddal manjše število primerov dela. To so dela za vajo, ki jih slušatelji ovrednotijo pred pripravo svojih lastnih del. Preden je naloga na voljo slušateljem, mora predavatelj ovrednotiti te primere dela za vajo. To ponuja predavateljeve vzorčne "odgovore" ob vrednotenju slušateljev teh primerov (pripravljenih v naslednji fazi).
Oddaja primerov del s strani predavatelja je možna, a za določene naloge morda ni primerna.
Dovoli oddaje slušateljev Naloga je zdaj na voljo slušateljem. Če je predavatelj nastavil primere del, morajo slušatelji ovrednotiti njihovo določeno število. (Število vrednotenj je podano ob ustvarjanju naloge.) Ko je slušatelj opravil zahtevano število vrednotenj, lahko odda svoje lastno delo. V primeru naloge brez primerov, lahko slušatelji oddajo svoja dela brez kakršnegakoli zamika.
Prednost ohranjanja naloge v fazi oddaje je omogočanje povečevanja števila oddaj. Ko so posledično dodeljena v naslednjih dveh fazah, to omogoča boljšo porazdelitev dela. Če je naloga postavljena naravnost v fazo "Dovoli oddaje in vrednotenja" iz faze "Nastavitev" (kar je dovoljeno) bodo morali slušatelji, ki so zgodaj oddali svoja dela, vrednotiti zgodnje oddaje in slušatelji, ki oddajo svoja dela pozno, bodo vrednotili pozno oddana dela. Dodajanje "časovnega zamika" preden se prične medsebojno vrednotenje, bo v veliki meri ublažilo to težavo.
Ko slušatelj oddaj svoje delo, lahko, če tako želi, predavatelj ovrednoti to delo. To vrednotenje je lahko vključeno v končno oceno slušatelja. Ta vrednotenja se lahko odvijajo tako v fazi oddaje, kot vrednotenja naloge. V primeru, ko je predavateljevo vrednotenje opravljeno pred izračunom končnih ocen so lahko uporabljena v tem izračunu.
Dovoli slušateljem oddajo in vrednotenje Če naloga vključuje medsebojno vrednotenje, so slušateljem, ki so oddali svoje delo, prikazana dela drugih slušateljev za vrednotenje. Slušatelji, ki še niso oddali svojega dela, lahko oddajo svoje delo (vendar nimajo dostopa za ogled del drugih slušateljev). V tej fazi se lahko hkrati odvijajo oddaje, ponovne oddaje, vrednotenja oddaj in ponovnih oddaj.
Predavatelj lahko razdeli oddajo del in njihovo medsebojno vrednotenje v dve ločeni fazi in počaka, da vsi slušatelji oddajo svoje delo preden se prične faza medsebojnega vrednotenja. V tem primeru se ta faza sploh ne uporablja in naloga se premakne iz faze "Dovoli oddaje" naravnost v fazo "Dovoli vrednotenja". To omogoča predavatelju nastavitev skrajnega roka za oddaje in naloga se premakne v fazo "Dovoli vrednotenja" po preteku tega roka.
Če predavatelj nasprotno ne želi tako jasne razdelitve v nalogi, lahko naloga uporablja to fazo. Ko je dovoljeno hkratno oddajanje in vrednotenje, naj predavatelj razmisli o nastavitvi Ravni dodatnega dodeljevanja na ENA (ali morda DVA) s čimer omogoči, da dodeljevanja potekajo gladko (poglejte skrbniško stran za podrobnosti). Vedite, da bodo posledično nekatera oddana dela (vzajemno) ovrednotena večkrat in nekatera manjkrat, kot večina oddanih del.
Ko slušatelj opravi vrednotenje lahko njegov soslušatelj vidi to vrednotenje. Slušatelj, ki je oddal delo lahko komentira vrednotenje, če je bila ta možnost vključena za nalogo. Predavatelj lahko, če želi, oceni ta medsebojna vrednotenja in ti rezultati se lahko upoštevajo pri končni oceni slušatelja (vendar to v mnogih primerih ni potrebno, poglejte fazo Izračun končnih ocen).
Dovoli vrednotenja slušateljev V tej fazi se medsebojna vrednotenja nadaljujejo, vendar slušatelji ne smejo več oddajati ali ponovno oddajati svojih del. Slušatelji, ki niso oddali svojega dela, so obveščeni, da oddaje niso več dovoljene in jim niso prikazane objave drugih za vrednotenje.
Predavatelj lahko, če tako želi, nadaljuje z ocenjevanjem medsebojnih vrednotenj in ti rezultati se lahko upoštevajo v končni oceni slušatelja (vendar to v mnogih primerih ni potrebno, poglejte naslednjo fazo).
Izračun končnih ocen Ko je skrajni rok potekel, predavatelj premakne nalogo v naslednjo fazo, kjer nadaljna vrednotenja slušateljev niso dovoljena. Predavatelj lahko, če želi, zaključi ocenjevanje vrednotenj opravljenih na primerih in ocenjevanje oddaj slušateljev. Lahko tudi oceni medsebojna vrednotenja slušateljev. To ni zares potrebno, če je bilo opravljeno razumno število vrednotenj za vsako oddajo, saj je možno ugotoviti "sposobnost ocenjevanja" za vsakega slušatelja na podlagi relativnih rezultatov.
Ko je ocenjevanje zaključeno, predavatelj preračuna končne ocene slušateljev. Te končne ocene so običajno sestavljene iz treh komponent, predavateljeve ocene dela slušatelja, povprečna medsebojna ocena slušateljevega dela in slušateljeve sposobnost ocenjevanja. Zadnja lahko vključuje povprečno "oceno ocenjevanja", ki jo vnese predavatelj za komentarje slušatelja. Tem trem komponentam predavatelj dodeli uteži preden se izvede izračun končnih ocen.
Prikaz končnih ocen Končna faza naloge se prične, da lahko slušatelji vidijo svoje končne ocene. Predavatelj lahko, če tako želi, spremlja nalogo in dovoli nekatere spremembe, npr. uteži uporabljene za izračun končne ocene, ponovno pregledane ocene so lahko nato prikazane slušateljem.
Slušatelji (in predavatelj) lahko vidijo tudi "Lestvico" oddaj slušateljev. Oddaje so naštete urejeno po oceni z najboljšo na prvem mestu. Tu je ocena podana oddaji kombinacija predavateljeve ocene in povprečne medsebojne ocene (če so na voljo). Utežitev je enaka kot je bila podana v prejšnji fazi.
V poljubni fazi naloge lahko predavatelj odpre "skrbniško" stran. Ta prikazuje trenutno stanje naloge. Stran prikazuje (morebitne) primere oddaj predavatelja, vrednotenja slušateljev (predavateljevih primerov, njihovega dela in oddaj drugih slušateljev) in oddaje slušateljev. Predavatelj lahko uporabi to stran za vrednotenje in ponovno vrednotenje oddaj, ocenjevanje in ponovno ocenjevanje vrednotenj, brisanje oddaj in vrednotenj in splošen pregled nad potekom naloge.
|